السبت، مارس 22

ذكــريــات كــدابـــة


ذكــريــات كــدابـــة


تذكرت الأيام الفائتة ، تذكرتها بحلوها ومره ، وبطيبها وخبثها ، وتمنيت في لحظة لو تعود هذه الأيام الجميلة التي كنت فيها اسعد مخلوق علي وجه الأرض ، وازرف الدموع لكي تطفي النار التي تختلج بين جوانح صدي ، وتهيج مشاعري ، لما كل هذا العذاب والحيرة ، لما كل هذا الشجون ، فأجد أن السبب الأساسي في ما حدث لي هو عدم استفادتي من تجاربي السابقة ، لعلي أجد ما يشفع لي في ما ارتكبته من حماقات وتفا هات ، ولكني لما أجد أي شي ، انتهي كل شي ولم يعد لي فائدة في حياتها ، انتهي دوري ، وابتدأ دور غيري ، تمثليه سخيفة ، تقوم بها الأنثى ، تفعلها وما تدري ما مدي تأثيرها علي حبيبها ، أو الذي كان حبيبها ، لا ادري ماذا أقول ولا ماذا افعل فقد أصبت مرة أخري بنفس السهم الذي أصبت به قبل ذلك ، هل ابكي أم اصرخ أم ارفع يدي إلي السماء وأدعو علي من جرحني ، لا ادري ماذا افعل ، ولكني وبعد فتره وجيزة قررت شي غريب ، حتى أنا لم أتصور أني سوف اهتدي إليه ، سوف أدعو للذي جرحني بالأمان والسعادة وان يوفقه الله عز وجل في حياته القادمة ، هذا ليس ضعف مني ولكنه حب ووفاء للذي جرحني أو للذي كان حبيبي ، فالذي يحب يتمني السعادة لحبيبه مهما كانت نتيجتها ، فاشهد الله علي ما في قلبي الآن أني لا احمل ضغينة أو حقد أو غل لحبيبي الذي جرحني واني أتمني له السعادة من كل قلبي وأتمنى له أن تكون كل أيامه القادمة سعادة وهنا ،
إمضاء
مازن
22 / 3 / 2008

6 نورت مستشفي المجانين:

غير معرف يقول...

ماشي ياعم المجنون طب بطل تظلمني بقى في كل دكرياتك وفي كل افكارك والله ماستاهل كل ده المهم انت لي حلو وجميل وعسل والله هههههههههههههه كويس انك بترد عشان لو مرديتش حموتك باااااااااي ياعسل

غير معرف يقول...

وبعدين انهي ايام الي عايزها ترجع ايامي ولا.........؟؟؟؟؟؟ههههههههههههه ماصي ماصي ماصي
حسابك معايا بعدين هههههههههه

غير معرف يقول...

انتي شايفه ايه يا حوله ايامك والا ايام ....... وبعدين انتي تعرفي المثل الي بيقول الي علي راسه بطحه بيحسس عليها ههههههههههههههههههه ، المهم ضروري تشوفي البوست الي جاي
ومتنحليش كده يا عبد الهادي ههههههههههه

غير معرف يقول...

نفسي بس اعرف مين عبد الهادي ده ياجدعااااااااااااان هاهاهاهههههه

غير معرف يقول...

ليه يا بنتي انتي مسمعتيش المسلسل بتاع محمود عبد العزيز كان طالع فيها باسم أبو المعاطي شمروخ وكان عنده ابن عمه اسمه عبد الهادي وكان عبد الهادي كل ما أبو المعاطي يقول حاجه يلاقي عبد الهادي يتنحله وما ينفهم منه حاجه فيرد عليه أبو المعاطي ( متنحليش كدده يا عبد الهادي )ههههههههه ودي كانت حكاية متنحليش كده يا عبد الهادي ، المهم يا باشااا أنا محضر لكي مفأجاة جامدة قوي حاجه أول مرة تشفيها ، ومحتفظ بيها من سنين وعلي طول معايا ، وأول مرة حخليكي تشفيها ، بس لما تبقي جهزه قولي وفي نفس اليوم حخليكي تشفيها وفي الختام مش حقدر اختم غير بالحكمة المهشورة الي بتقول ( متنحليش كده يا عبد الهاااادي ههههههههههههههههههه)

غير معرف يقول...

طيب انا عايزة اشوووووفها يا عبد الهادي ههههههههههههههه

 

M A G N O O O N - إلي بيحب قوي لما بينجرح بينجرح قوي © 2008. Design By: SkinCorner